Com ha anat el dia de referèndum?

Avui ha estat un dia important a l’escola Joan Montllor. Han estat les votacions per escollir l’eslògan de la setmana cultural, que aquest any té com a tema principal la música.

Entre tots els alumnes vam pensar eslògans relacionats amb la música i aquests van ser els tres finalistes:

• Ding dang dong visca el ritme i el so.
  • Balla, salta i canta,  l’escola en fa seixanta.
  • Al mal temps bona música.

Els alumnes de 4rt van ser els encarregats de preparar les paperetes i els alumnes de 5è han estat els responsables de recollir totes les votacions i fer el recompte final. A més, pels alumnes de 6è també ha estat un moment emocionant, ja que ha estat la seva darrera votació a l’escola.

Tota l’escola ha passat per l’urna. Alumnes, mestres i personal de l’escola ha pogut triar entre les tres opcions i aquest ha estat el resultat:

• Ding dang dong visca el ritme i el so. (36 punts 21,4% de vots)
  • Balla, salta i canta,  l’escola en fa seixanta. (104 punts 61,9% de vots)
  • Al mal temps bona música. (28 punts 16,6% de vots)

Per tant, l’eslògan de la setmana cultural d’aquest any 2022 és …

BALLA, SALTA I CANTA,  L’ESCOLA EN FA 60!!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *