Visita a l’Auditori i Museu de la Música 5è

El passat 14 de gener, els alumnes de cinquè de l’Escola Joan Maragall vam visitar l’Auditori i el Museu de la Música de Barcelona.

Un cop vam arribar a l’Auditori, juntament amb altres escoles,  vam veure l’obra “Somni d’una nit d’estiu”. Després de l’obra vam anar a visitar el Museu de la Música, on hi havia molts instruments. Alguns els coneixíem perquè els havíem treballat prèviament a classe però d’altres no.  També vam entrar a una sala i ens van deixar tocar alguns instruments com guitarres, una arpa, tambors i violoncels. En acabar la visita, vam anar a fer-nos una foto a l’Arc de Triomf i al Parc de la Ciutadella, on vam dinar i acabar de passar la tarda abans de tornar a l’escola.

Va ser un dia fantàstic i ens ho vam passar molt bé.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>