Després del procés de renovació de l’espai de la biblioteca, volem informar-vos que hem posat en marxa el Projecte PLAMIB (Pla de Millora de les Biblioteques Escolars) a la n
ostra escola.
Aquesta iniciativa té com a objectiu principal transformar la nostra biblioteca en un espai més accessible, on l’aprenentatge i la lectura siguin una experiència enriquidora per a tot l’alumnat.
El projecte PLAMIB pretén, al llarg de dos cursos, la millora de l’ús de la biblioteca a partir de:
- Actualització de recursos: Incorporarem nous llibres i eines tecnològiques per oferir un catàleg més divers i adaptat a les necessitats de tot l’alumnat.
- Activitats de foment de la lectura: Organitzarem la primera jornada literària per fomentar l’hàbit lector i el gust de la lectura.
- Formació per a docents: L’equip impulsor oferirà una formació sobre com treure el màxim profit de la biblioteca com a espai d’aprenentatge.
El projecte PLAMIB vol fer d
e la biblioteca un espai viu i participatiu que promogui el gust per la lectura.
Us anirem informant dels avenços del projecte. Gràcies per formar part!

