Aprenem a orientar-nos
Per a preparar la Cursa d’Orientació que fem a Badalona, a l’escola hem estat treballant-les. Aquí teniu les fotos que ens vam fer.
Per a preparar la Cursa d’Orientació que fem a Badalona, a l’escola hem estat treballant-les. Aquí teniu les fotos que ens vam fer.
Aquí tenim noves fotos de dos tallers que vam fer a la Setmana Cultural. En aquest cas, són dels tallers de Portugal i de Rússia.
A 4rt hem fet un treball de les comarques de Catalunya. Aprenem de moltes maneres diferents. Aquí ho podeu veure!
Els alumnes de 4t vam rebre la visita de les infermeres que ens atenen al CAP i ens van informar de la importància d’una bona alimentació i la quantitat que havíem d’ingerir de cada grup d’aliments (greixos, hidrats de carboni, proteïnes, fibra i làctics).
Va ser molt divertit fer el mural i explicar la nostra dieta ideal!
A 4t vam tenir una visita d’allò més interessant: Va venir la Guàrdia Urbana. Va estar una xerrada molt interessant. Aquí hi teniu les fotos:
Els nens i nenes de 2n curs hem anat al Círcol Catòlic a veure la representació en anglès de Cinderella. Ens ho vam passar molt bé i vam gaudir molts amb les actrius i els actors que van sortir i també amb els i les que van “convidar” a pujar i formar part del repartiment.
Aquest any els nens i nenes de 6è han jugat la lligueta del Besòs. Han participat les dues classes i han practicat el Colpbol, un esport nou i molt emocionant. La jornada final es va desenvolupar al Pavelló de la Colina. Aquí tenim les fotos d’aquest últim dia!
A 5è estem treballant les primesres etapes històriques i hem començat per la Prehistòria. Així, hem realitzat una activitat en la que ens hem convertit en pintors i pintores del Paleolític.
Mireu que bé ens ho hem passat!