Ets tu el més fort?
Aquí tenim la representació dels nens i les nenes de 1r fent :
“Ets tu el més fort?”
Aquí tenim la representació dels nens i les nenes de 1r fent :
“Ets tu el més fort?”
Fotos dels nens i les nenes de Cicle Inicial fent els racons amb els/les alumnes de l’ESO.
El professor Manel ens ha ajudat a transplantar el taronger. Esperem que ara comenci a crèixer molt més!
A primer ens encanta llegir i amb aquestes fotos us volem ensenyar com ens ho passem. A veure què us semblen!
Alumnes de l’ESO ens van venir a fer una petita representació a 1r. Ens va agradar moltíssim, i com a record tenim aquestes fotos:
Aquí tenim tot un seguit de fotos dels nens i les nenes de 1r treballant les endevinalles. Esperem que us agradin!
Ara us presentem unes fotos del treball cooperatiu que fem a 1r. A veure què us semblen.
Més fotos dels nens i les nenes de 1r fent la Mona de Pasqua:
Aquí recuperem unes fotos noves de l’activitat dels globus amb 1r. Esperem que us agradin:
Aquí tenim els nens i les nenes de 1r a l’hort plantant pastanagues. Va estar molt bé i esperem poder-les recollir aviat!