Sortida Tardor Cicle Mitjà 2018
20/12/18Aquí tenim les fotos de la sortida de Tardor a Can Sala de Cicle Mitjà:
Aquí tenim les fotos de la sortida de Tardor a Can Sala de Cicle Mitjà:
Aquest curs els i les alumnes de 5è estem participant en el projecte Cultura Emprenedora a l’escola.
El primer que vam fer va ser decidir el tipus d’empresa. A continuació, vam triar els noms: SCOOPMARKET JC (5èA) i MANUAL ART JC (5èB) i vam escollir els equips directius. També hem redactat l’acta de constitució i els estatuts de les mateixes. Entre tots, hem decidit l’ONG a la qual donarem el 10% dels beneficis obtinguts. Ara estem immersos en l’elaboració dels prototips.
Aquí us deixem unes fotos sobre el taller anomenat “Got i canya” per posar en pràctica la creativitat a l’hora d’elaborar un prototip.
El passat dia 16 de Novembre, els nens i nenes de 5è i 6è vam anar d’excursió al Bosc Vertical de Mataró. Allà vam poder fer diferents circuits de ponts i tirolines i vam gaudir d’un dinar col·lectiu.
En general ens ho vam passar molt bé.
Aquí us deixem algunes fotos que vam fer.
Mireu mireu!!! Així vam fer els panellets al Cicle Inicial!
Estaven boníssims!!!
Si us esteu preguntant com hem decorat el passadís al Cicle Inicial, aquí ho podeu veure:
Aquí teniu les fotos de la visita al mercat de fondo que vam fer els/les alumnes de 1r :
Els nens i nenes de 2n van anar l’altre dia al Pavelló Olímpic de Badalona a fer una activitat amb cadira de rodes. Ens van estar ensenyant com bellugar-nos amb una cadira. Va ser molt interessant i ens ho vam passar d’allò més bé. Aquí ens podeu veure en acció:
Aquest dilluns 19 de novembre, els nens i nenes de 5è hem anat a les Pistes d’Atletisme Paco Águila de Badalona per a gaudir de l’activitat del Badatletisme amb altres escoles de la ciutat. Aquí teniu les fotos per veure com ho hem fet:
https://photos.app.goo.gl/cmFsQQww7renq1886