Equilibri Ed. Física 3r
19/02/19Com treballem a 3r l’equilibri? El millor és que ho veieu en aquestes fotos que ens hem fet. A veure què us sembla!
Com treballem a 3r l’equilibri? El millor és que ho veieu en aquestes fotos que ens hem fet. A veure què us sembla!
Les classes de 3r vam passar una tarda fent jocs de taula. Va estar una experiència molt divertida i vam aprendre i compartir jocs nous que no coneixiem.
A 3r vam fer un berenar on tots i totes vam posar moltes ganes i esforç per a que sortís bé. Va estar molt divertit i tot el menjar estava boníssim! Aquí teniu les imatges:
L’altre dia vam anar a veure al teatre del Círcol Catòlic una obra de teatre en anglès. Va estar molt divertida, vam practicar l’anglès i també vam descobrir que tenim uns grans actors i actrius entre nosaltres. Aquí podem veure algunes fotos que vam fer:
A l’escola vam fer un taller d’alimentació saludable. Vam aprendre moltes coses i intentarem seguir els consells que ens van donar per a tenir una alimentació saludable!
Els nens i les nenes de 1r vam anar al Fòrum a visitar el Museu Blau. Ens ho vam passar molt bé i així ho podeu veure a les fotos que ens vam fer:
Hem rebut a dues infermeres del CAP a sisè, i ens han fet un taller de sexualitat molt interessant.
El dijous 31 de Gener, els i les alumnes de 6èA i 6èB, van visitar l’hort i van plantar escaroles.
Feu una ullada a les fotos i gaudireu de veure què bonic està…