Castellano 24 abril

Hola a tod@s!!

Después de la diada de Sant Jordi, hoy os mando un reto/competición. Tengo un juego para vosotr@s que seguro os va a encantar. La actividad es el juego, que seguro que conocéis, el ¡¡¡PASAPALABRA!!!

Normas:

  • No hay tiempo (piensa bien las respuestas).
  • Si una respuesta no te sale en el primero momento, pasa la palabra y ya la responderás cuando vuelvas a esa letra.
  • Al final del “rosco” tienes que poner tu nombre para entrar en el ránquing del juego.

Para empezar tienes que entrar en el siguiente enlace:

https://game.educaplay.com/

La contraseña que tienes que introducir es:

058386

Pon tu nombre en “Entrar como invitado”

¡¡¡Espero vuestra participación!!!

Activitat Sant Jordi 2020

Bon dia nois i noies de 6è!

Avui és un dia molt especial per a tots i totes perquè és Sant Jordi! Tot i que sabem que aquest any serà una diferent ja que no ho podem celebrar plegats, això no vol dir que no puguem fer coses a casa i passar el dia de la millor manera possible!

Així doncs, en 1r lloc, mireu el vídeo que us adjuntem en aquest correu…a veure què us sembla… 😉

Tot seguit, adreceu-vos a aquest enllaç web:

https://www.liveworksheets.com/ay150442jr

Aquí trobareu una fitxa interactiva que podreu fer des de qualsevol dispositiu (tauleta, mòbil, ordinador) sense necessitat d’haver-la d’imprimir ni fer cap tasca per escrit, només resolent les activitats que es plantegen online.

Una vegada hagueu contestat l’última pregunta, cliqueu: ¡TERMINADO!

Aleshores, us apareixeran aquestes dues opcions:

Cliqueu l’opció: ENVIAR MIS RESPUESTAS A MI PROFESORA

 

Tot seguit se us obrirà aquesta finestra on haureu d’escriure el vostre NOM, el CURS, CATALÀ i l’adreça de correu electrònic on ens l’haureu d’enviar:

6èA 6èB
olgaveraespinosa@gmail.com sescoba2@xtec.cat

Finalment, cliqueu el botó d’enviar i llest!

 

Educació Física Cicle Superior 22/04

Hola a tothom!

Espero que totes les famílies estigueu bé i que pogueu fer cada dia una mica d’exercici per a fer molt més suportable aquest confinament. Molts ànims!

Us envio dos videos d’un conegut superheroi per a que us activeu i us ho passeu molt bé seguint les activitats que us proposa. Segur que les podeu seguir i ja veureu com us farà suar de valent!

Per a l’activitat cal que graveu un petit video amb algun tros de la sessió que esteu realitzant, o si preferiu quan acabeu, un video amb l’exercici que més us ha costat de fer.

VIDEO 1: https://youtu.be/YlWyMCf6W2U

VIDEO 2: https://youtu.be/bizuejX_rgs

Molts ànims, molta energia i SALUT!!!

P.D.: Per ara us perdono la disfressa jejejeje

Xavi Gutiérrez

Educació Física 22/04

Hola a tothom!

Espero que totes les famílies estigueu bé i que pogueu fer cada dia una mica d’exercici per a fer molt més suportable aquest confinament. Molts ànims!

Per això, us proposo dues activitats molt senzilles i interessants. La primera una OCA d’Educació Física on line: no us farà falta el tauler perquè ja surt a la pantalla. Podreu triar quin dels 4 personatges que surten de Harry Potter voleu ser ( podeu fer un sorteig a veure qui tria primer el personatge), i quan arribeu a una casella heu de clicar sobre d’ella i us apareixerà l’activitat que heu de fer.

La segona proposta és una fitxa interactiva d’Usain Bolt (corredor de velocitat que té la plusmarca Mundial), on cal identificar les parts del cos que ens demanen arrossegant el nom a la fletxa que toca.

De la primera activitat amb un petit video ja hi ha prou. De la segona activitat heu d’enviar una captura de pantalla (https://www.youtube.com/watch?v=ilqGwPOzzhg) o una foto amb el resultat que heu tret. Ja veureu que quan poseu “Terminado” a la fitxa surt l’opció “Comprobar mis respuestas” i llavors us marcarà el resultat que heu aconseguit.

OCA DE HARRY POTTER: https://view.genial.ly/5e7b5c027cbb710d9a552888
FITXA LATERALITAT (USAIN BOLT) https://es.liveworksheets.com/uu241492xq

Espero els vostres videos i imatges!!!

SALUT I MOLTS ÀNIMS!!!

 

Xavi Gutiérrez

Booktubers de 4t

Ara que s’apropa St Jordi, us pengem els vídeos dels llibres, que els alumnes de 4t, han llegit i que us recomanen.
Qui sap! Potser us ajudaran a escollir el llibre de regal per StJordi!