LA CLASSE DE 4tA FENT PALMES
05/05/20En aquesta classe no es paren de fer coses… Fins i tot els pares s’engresquen a proposar reptes com aquest!!
Felicitats a tots els que heu participat i moltes gràcies, Eli, per el muntatge del vídeo!
En aquesta classe no es paren de fer coses… Fins i tot els pares s’engresquen a proposar reptes com aquest!!
Felicitats a tots els que heu participat i moltes gràcies, Eli, per el muntatge del vídeo!
Hola sisè!
Recordem de manera senzilla i divertida l´explicació de la LÍNIA DEL TEMPS
Tot seguit us enllacem uns vídeos sobre la Revolució Industrial.
Heu de visualitzar-los (tantes vegades com volgueu), per així poder realitzar un mapa conceptual de la revolució Industrial. (Podeu fer-ho en un full, en un document Word)
Aspectes que heu de tenir presents:
(DEFINICIÓ, QUAN VA PASSAR LA REVOLUCIÓ, ON VA PASSAR, ECONOMIA D´ABANS I DE LA REVOLUCIÓ INDUSTRIAL, INVENTS, INDÚSTRIES, FÀBRIQUES, TRANSPORTS, LA SOCIETAT, DRETS DE LES PERSONES, DRETS DELS INFANTS)
Aprofitem per felicitar-vos pel vostre treball.
Olga i Sònia.
Bon dia a tots i totes.
Bon dia a tots i a totes. Aquestes són les activitats del dia 5 fins el dia 12.
-Lectura: Mà de contes.
UNA MÀ DE CONTES_ GIANNI RODARI I ELS CONTES FANTÀSTICS
-Matemàtiques: Tasca 4.
TASCA 4; PROBLEMES
Salutacions.
Guillem
Bon dia nois i noies de 6è,
Comencem una nova setmana de feina a distància, però aquesta serà especial, ja que com a mínim ens veurem les cares a la tertúlia!
Avui dilluns toca matemàtiques i haureu de fer les activitats interactives del següent enllaç:
https://es.liveworksheets.com/ky208946pi
Quan estiguin acabades, ja sabeu que ens les heu de fer arribar tot completant les vostres dades, MATEMÀTIQUES en aquest cas, i el nostre correu:
| 6èA | 6èB |
| olgaveraespinosa@gmail.com | Sescoba2@xtec.cat |
Com a grans matemàtics i matemàtiques que sou, esperem que feu una bona feina.
Bon dia nois i noies.
Comencem una altra setmana, aquí us deixem tres activitats de matemàtiques d’un tema que us ha de sonar molt i molt: geometria. Farem algunes activitats de repàs.
Teniu dues activitats per poder fer on line, ja veureu que són súper fàcils, però us heu de fixar, no cal córrer per fer-les.
Entreu en aquests enllaços:
https://es.liveworksheets.com/ld293946im
https://es.liveworksheets.com/vo374856yr
Quan les acabeu me les heu d’enviar a :
L’altra activitat és de construcció de figures geomètriques, teniu les instruccions al document adjunt. Quan tingueu les construccions fetes (podeu fer totes les que vulgueu, imaginació al poder!!!!!) feu fotos i les poseu a la vostra carpeta de mates.
Si podeu poseu-li nom a les fotos, que sinó estic molt de temps per veure què hi ha a cada foto.
Vinga que esteu treballant molt bé!!!!!
Una abraçada.
Pilar
Bon dia a tothom. Les activitats d’avui dia 4 fins el dia 11 són les següents:
-Lectura
-Català: preparació i realització d’un dictat.
TASCA 3 DE CATALÀ (I)
TASCA 3 DE CATALÀ ( I I )
Salutacions.
Guillem.
Hola, aquï us deixo el vïdeo d’ un experiment que va fer en Leo.
Moltes gràcies, Leo i Sra Einstein!
Glòria
El passat dia 23 d’abril, diada de Sant Jordi, es va proposar un concurs de punts de llibre per classe. Us pengem tots els punts de llibre que s’han presentat, sabent que ho han tingut més complicat per poder-ho fer amb el material que tinguessin per casa.
Els finalistes han estat: Adrián Moreno, Gabriel Martínez i amb el mateix nombre de vots: Alejandro Merino, Duna Monjo, Aarón Salguero, Ariadna Navio i Martina Morán.
https://photos.app.goo.gl/8ESeiP9qx891qwzn8
MOLTES FELICITATS I SOBRETOT, MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA PARTICIPACIÓ!
Bona tarda.
En primer lloc, vull agrair la participació de totes les famílies que s’han involucrat en les activitats del dia de “Sant Jordi”. Hagin sortit seleccionats o no, heu fet un treball fantàstic. La meva més sincera enhorabona!!!
Després de realitzar la votació, els punts de… Llegeix més»