Taller Mòbils
Als tallers de Plàstica que fem a 4t, 5è i 6è tenim el taller de mòbils. Aquí podeu veure les fotos que ens hem fet. Esperem que us agradin.
Als tallers de Plàstica que fem a 4t, 5è i 6è tenim el taller de mòbils. Aquí podeu veure les fotos que ens hem fet. Esperem que us agradin.
Ja tenim les fotos de la celebració del Carnestoltes. En el següent enllaç les podeu visitar. Esperem que us agradin.
Continuem treballant amb el projecte de cultura emprenedora a l’escola. Ja tenim els noms i logos de les dues cooperatives. Cadascú ha fet un prototip i l’ha presentat a la resta de companys. Hem escollit uns quants i després hem fet un estudi de mercat per saber l’opinió de les famílies de l’escola.
Estem molt engrescats amb aquest projecte.
Us deixem un recull de fotos perquè pugueu veure tota la feina que anem fent.
Abans d’acabar l’any vam fer l’amic invisible a l’escola. Aquí teniu les fotos:
Cicle Mitjà: https://photos.app.goo.gl/frqL4lWonaprtx5i1
Cicle Superior: https://photos.app.goo.gl/6wYhmhJ7CDu6lzus2
Aquí tenim les fotos del Photocall que es va fer als tallers de Nadal. Entreu i veureu quines fotos més… especials!!!!
Aquí tenim les fotos de les Nadales de Primària. Esperem que us agradin: https://photos.app.goo.gl/TPeogC5UCforxpCv2
I aquí els videos:
1r A i 5è A :1r B i 5è B :
3r B i 4t B : 3r A i 4t A :
2n A i 6è A :2n B i 6è B :
Esperem que us agradin!
El passat dimecres 15 de novembre vam realitzar un taller on vam construir, per grups, amb un got i una canya un producte. Després vam explicar què era i quina utilitat tenia.
Tot això ho hem fet amb uns monitors que han vingut des de l’Impo de Badalona, i està dins del projecte que estem realitzant aquest curs de cultura emprenedora a l’escola.
Us deixem unes fotos perquè pogueu veure els productes.
Durant la setmana de la ciència hem fet l’experiment del forn solar. Aquí teniu les fotos:
El passat dia 24 de novembre, els nens i nenes de 5è vam anar a les pistes d’atletisme Paco Águila a passar una jornada inoblidable amb altres escoles de Badalona.
Ens ho vam passar d’allò més bé, molt esgotats i esgotades però contents i contentes. Aquí tenim unes fotos de la jornada:
A la setmana de la ciència hem fet un forn solar. Aquí hi pots veure les fotos que vam fer: