MNACTEC 5è
25/02/19Els dos cursos de 5è vam visitar l’MNACTEC de Terrassa per a fer un taller d’Engranatges. Va ser molt interessant i a més a més després vam fer una visita pel museu on vam veure tot el que s’exposa. Va ser Genial!
https://photos.app.goo.gl/DZT4M6ugE4SrHj146

