ARA TOCA CANTAR!!!!!!
18/03/20
Hoooola!!!!!!!!
Us volem transmetre energia positiva i pensar que VOLER ÉS PODER, TREURE LES NOSTRES PORS I LLANÇAR-LES A FORA .
I SOBRETOT PINTAR-NOS LA CARA COLOR ESPERANÇA …..
ESCOLA JOAN CORET

Hoooola!!!!!!!!
Us volem transmetre energia positiva i pensar que VOLER ÉS PODER, TREURE LES NOSTRES PORS I LLANÇAR-LES A FORA .
I SOBRETOT PINTAR-NOS LA CARA COLOR ESPERANÇA …..
ESCOLA JOAN CORET
Qui ha dit que no es pot fer exercici a casa? Doncs aquí teniu dos videos que demostren que estem molt equivocats i equivocades!!
T’animes a fer-ho!??
I a més a més… IOGA per a nenes i nens!!
Aquest curs la setmana Cultural ha estat dedicada a la Màgia. Hem fet diferents tallers on hem intentat fer de mags i magues aprenent alguns trucs. A més a més hem realitzat la decoració per a l’escola. A veure què us semblen les fotos:
Dimarts: https://photos.app.goo.gl/iQ6NQehNdjw5X9Nx6
Dimecres:
Infantil: https://photos.app.goo.gl/wFyBhSaeiKuAd7QZA
Primària: https://photos.app.goo.gl/TJLsp7gqUVpjNNYM6
Dijous:
https://photos.app.goo.gl/wV37E4WwWCzHtvEo7
https://photos.app.goo.gl/Q6jQE5igoAqnfh956
Divendres:
https://photos.app.goo.gl/tchiHAkfys7TxbLM6
El mag Enric Magoo va venir a fer-nos un taller de màgia on ens explicava com va començar, i com funciona el Món de la Màgia. Ens va deixar a tots i a totes bocabadats/des!! Voleu veure les fotos?
Cicle Inicial + 3r : https://photos.app.goo.gl/nDpp7Gu2SPDr6kQWA
Cicle Superior + 4t : https://photos.app.goo.gl/cA3tKapnZJfFpgbh8
Aquest any participem al programa de TV de Badalona “La Nostra Escola”. Ja hem començat la feina i ens han vingut a visitar per veure com ho fem. Vam estar molt nerviosos i nervioses però ens va sortir prou bé. Aquí teniu el video!
La plàstica la treballem amb els tallers que fem 4t, 5è i 6è. Hi ha un taller que el realitzem amb Lego We Do. Voleu veure els Robots que construim?? Aquí teniu les fotos:
https://photos.app.goo.gl/Tg2APEM8XqMvWibX9
Aquí teniu les fotos de les Nadales 2019.
Durant la setmana de la Ciència a 5è vam fer un experiment molt interessant. Aquí teniu les fotos:
Les dues classes de 5è vam anar al Jardí Botànic de Barcelona a fer un taller on ens van explicar de tot sobre les plantes i del Clima Mediterrani. Va estar molt interessant, tot i el fred que va fer, ens ho vam passar molt bé!