A 4t gaudim el dia de LA PAU

Avui, aprofitem el dia de la NO VIOLÈNCIA I LA PAU, per a fer diferents activitats amb companys i companyes de l´altra classe.

Hem parlat, reflexionat i finalment ham arribat a un acord perquè hem vist que totes les opinions són vàlides però si ens escoltem i ens respectem, encara fem més grans les nostres aportacions.

Les EMOCIONS a 4t

A 4t hem fet un taller de les emocions i la veritat és que ens ha vingut molt bé per a poder expressar tot el que sentim ja que de vegades ens resulta molt difícil extreure-les o bé, no sabem gestionar-les correctament.

Hem fet activitats de manera individual i també en grup. Ha estat un taller divertit i enriquidor i el millor és que encara ens queden més sessions.

https://photos.app.goo.gl/Ycnb9EPmmTk8u4Yn8

NADALES 2022-2023

Hola! No vau poder veure les Nadales de l’escola? O us agradaria tornar-les a veure?

Doncs ja les tenim aquí:

I-3: https://youtu.be/AwiH_BA0QMw I-5 : https://youtu.be/O5LO00kCtTQ
1r A: https://youtu.be/p6q_tVblePw 1r B: https://youtu.be/MGBiAyRkVz4
2n A: https://youtu.be/603RDjmWCqc 2n B: https://youtu.be/mMdx1sSU_ts
3r A: https://youtu.be/cgFj9xtov7o 3r B: https://youtu.be/cgFj9xtov7o
4rt A: https://youtu.be/mBazzV0ep_c 4rt B: https://youtu.be/2yyRHpbuXbY
5è A: https://youtu.be/N10KPdGwl4g 5è B: https://youtu.be/w7wLEnjWqyA
6è A: https://youtu.be/OM86Pt4Wu08 6è B: https://youtu.be/uPeQp42GLaM

 

 

 

 

 

 

Esperem que us agradin!

Regals a la classe de 4t

Avui ens hem trobat uns regals a la classe. Entre tots i totes hem intentat esbrinar el que era. Hem fet una pluja de possibilitats mentre que un company i una companya anaven tocant i dient les seves característiques. Hem trigat una mica però finalment, hem encertat. Ens ha agradat molt i amb aquest ambient tan simpàtic i divertit hem jugat a l´amic i amiga invisible. Havíem de fer una postal i tothom hem estat amb moltes ganes de saber qui era la persona que ens donaria la seva creació.

Menja bé, tu hi guanyes!

A 4t i 6è hem après quins aliments són més saludables. Com? Mirant l´etiqueta del producte i assegurant-se del que conté. El primer ingredient que surt és el que més quantitat té, per tant ens ajuda a saber si és beneficiós o no ho és tant. També hem escollit per grups els aliments que considerem més saludables per al nostre cos a l´hora de fer un dinar.

https://youtu.be/uS5UUZIYLPQ

Hem gaudit molt d´aquesta activitat.

Castanyada Cicle Grans

Els alumnes de quart, cinquè i sisè el passat 28 d’octubre van realitzar la sortida de la castanyada a la Serralada de Marina. Allà vam jugar a diferents jocs en diferents estacions. També vam visitar el Monestir de Sant Jeroni de la Murtra amb un guia.

Voleu veure les fotos? Aquí les teniu:

https://photos.app.goo.gl/uubEa8SnPoA5JjTU9

Palau de la Música Catalana

A 4t, estem estudiant les agrupacions musicals. Quina manera més especial de conèixer els instruments de la Cobla Catalana! Hem anat al Palau de la Música Catalana i els músics ens havien preparat un súper espectacle, fent-nos conèixer cada instrument de la cobla. Un cop allà hem aprofitat per veure la plaça de la catedral i la plaça Sant Jaume. Ha estat un dia ben aprofitat!

https://photos.app.goo.gl/bRUKXG95J1qibv1AA