Blue Mango 3r
28/03/19Ja tenim les fotos de la representació en anglès que van venir a fer-nos a l’escola. Les dues classes de 3r ens ho vam passar molt bé i vam poder practicar l’anglès en un espai diferent. Mireu les fotos!
Ja tenim les fotos de la representació en anglès que van venir a fer-nos a l’escola. Les dues classes de 3r ens ho vam passar molt bé i vam poder practicar l’anglès en un espai diferent. Mireu les fotos!
Aquí teniu algunes fotos dels Tallers de Nadal que vam fer l’últim dia de classe de Desembre. Esperem que us agradin!
Ja han arribat les fotos més boges del Nadal 2018, les del Photocall!!
Dins el projecte ” El lloc on vivim” vam fer una sortida on vam descobrir molts llocs de la ciutat on vivim: BADALONA!
Al novembre es va celebrar la Setmana de la Ciència. A 3r vam fer un experiment molt interessant. Aquí podeu veure les fotos que vam fer:
A 3r hem comprovat la densitat dels líquids. Aquí teniu les fotos:
Com treballem a 3r l’equilibri? El millor és que ho veieu en aquestes fotos que ens hem fet. A veure què us sembla!
Les classes de 3r vam passar una tarda fent jocs de taula. Va estar una experiència molt divertida i vam aprendre i compartir jocs nous que no coneixiem.
A 3r vam fer un berenar on tots i totes vam posar moltes ganes i esforç per a que sortís bé. Va estar molt divertit i tot el menjar estava boníssim! Aquí teniu les imatges: