COMENCEM A FER MÚSICA!

Bon dia a tothom, com esteu?
Cada dilluns us faré arribar una sèrie d’activitats per a què les feu.
Aquesta setmana aprendrem una cançó sobre la llegenda de Sant Jordi i farem lectura de ritmes. També us deixo un parell d’enllaços per treballar aquests dies la música d’una… Llegeix més»

Activitats 16 abril

Bon dia a tots i totes. Us adjuntem les tasques d’avui fins el dia 23 d’abril.

-Lectura 30 minuts: Lliure (podeu fer servir qualsevol conte o còmic que tingueu a casa, alguna lectura per internet, etc.)

-Medi: 2 fitxes adjuntades i un enllaç lúdic per si voleu… Llegeix més»

Comencem l’Educació Física!

Hola a tots i a totes!! Espero que estigueu tots i totes bé….plens de ganes i d’energia per començar aquest tercer trimestre que ja veieu que és molt i molt extrany. Tinc moltes ganes que això s’acabi ja i tornar a veureus a l’escola!

Per a aquest trimestre us plantejaré diferents activitats. Per ara tenim aquest joc de taula que ja veureu com cada cop que movem la nostra fitxa, deixarà de ser de taula per convertir-se en un joc en moviment!!

Espero les vostres fotos o videos realitzant aquesta activitat!!!

Si preferiu aquí el teniu en .pdf:

JOC DE TAULA EF DES DE CASA

Espero que us agradi!! Cuideu-vos molt i SALUT!!!!