COMENCEM A FER MÚSICA

Bon dia musics, com esteu?
Comencem a fer música. Us deixo aquí sota en arxiu adjunt (TASCA 1) les feines de música per fer durant aquests dies. Cada setmana us aniré compartint una sèrie d’activitats per a què les feu.
Espero veure les vostres fotografies o vídeos… Llegeix més»

Comencem l’Educació Física!

Hola a tots i a totes!! Espero que estigueu tots i totes bé….plens de ganes i d’energia per començar aquest tercer trimestre que ja veieu que és molt i molt extrany. Tinc moltes ganes que això s’acabi ja i tornar a veureus a l’escola!

Per a aquest trimestre us plantejaré diferents activitats. Per ara tenim aquest joc de taula que ja veureu com cada cop que movem la nostra fitxa, deixarà de ser de taula per convertir-se en un joc en moviment!!

Espero les vostres fotos o videos realitzant aquesta activitat!!!

Si preferiu aquí el teniu en .pdf:

JOC DE TAULA EF DES DE CASA

Espero que us agradi!! Cuideu-vos molt i SALUT!!!!

Funcionament Drive

Hola a tothom!!

Al mail que us ha fet arribar el vostre/a tutor o tutora, us hem explicat que aquest trimestre funcionarem mitjançant el drive que hem creat per a les vostres classes.

Tot seguit teniu un video on se us explica com podeu accedir a la vostra carpeta, com crear carpetes i com podeu pujar els documents o fotos o videos que us demanen.

Esperem que us sigui útil:

 

QUÈ PUC FER?

HOLA AIGUA, OSSOS, TAURONS I DINOSAURES. COM ESTEU?
PER SI AQUESTS DIES DE SETMANA SANTA NO SABEU QUE FER, US DEIXEM AQUÍ UN ENLLAÇ, ON ENS DONA ALGUN SUGGERIMENT, ESPEREM QUE HI TROBEU QUELCOM QUE US AGRADI, UN PETÓ BEN FORT A TOTS!!!!
L’EQUIP DE CICLE INICIAL
Llegeix més»