Estrenem Rocòdrom a l’escola!

A l’escola tenim un nou espai que hem pogut estrenar fa molt poc temps: El Rocòdrom! Així podem començar a fer les nostres primeres passes en l’escalada. A l’hora del pati podem practicar i ens ho passem genial, però sempre amb molt de compte de no caure!

Està fet sobre un dibuix que de ben segur podeu distingir algun que altre conegut nostre i de Badalona!

Aconseguiràs passar tot el circuit sense caure?

https://photos.app.goo.gl/UvXEUi3me74eyAEB9

EXPERIMENT CICLE DE L’AIGUA

Els nens i nenes de 1r hem fet un experiment sobre el cicle de l’aigua per a la Setmana de la Ciència. Hem treballat la figura de l’Eduard Fontserè i Riba, meteoròleg, astronòm i sismòleg català.

Us convidem a veure els nostres vídeos on els infants expliquen el que han fet.

Esperem que us agradin !!!

                                     Albert, Judith i Pilar

 

Educació Física dia 3 de Juny

Hola a tots i a totes!!

Comencem el mes de Juny amb molts ànims i amb molts ganes que tot això vagi millorant i sempre mirant endavant amb optimisme!!!

Avui tenim dues activitats :

Una basada en la sèrie Stranger Things i una altra de Halloween amb exercicis basats en monstres típics d’aquest dia:

Espero els vostres videos demostrant que esteu fets/es uns perfectes “Monstres” 😉

Cuideu-vos molt i SALUT!!

Xavi