Els Unicorns fem la Mona
Aquí tenim les fotos de la classe dels Unicorns just abans de la setmana santa. Ja veureu com van preparar la Mona de Pasqua.Té molt bona pinta….
Aquí tenim les fotos de la classe dels Unicorns just abans de la setmana santa. Ja veureu com van preparar la Mona de Pasqua.Té molt bona pinta….
Després d’un temps, ja tenim les fotos de l’apadrinament lector que fan els nens i nenes de 5è amb els nens i les nenes de 1r curs. Aquí tenim les fotos:
Hola a tothom!
Els nens i nenes de 1r curs hem anat de visita a Can Canyadó a conèixer als Gegants de Badalona. Vam estar veient com es construien els gegants i els cap grossos. Moltes gràcies Colla Gegantera de Badalona per aquesta visita.
Aquí tenim noves fotos de dos tallers que vam fer a la Setmana Cultural. En aquest cas, són dels tallers de Portugal i de Rússia.
Durant la Setmana Cultural vam “viatjar” a Polònia per fer un ball típic d’aquest país. Aquí teniu els balls que vam preparar.
Durant la Setmana Cultural d’aquest curs vam estar fent fotos de totes les activitats. Aquí teniu un recull per dies. Esperem que us agradin!
Dilluns Tallers Ed. Infantil:
https://photos.app.goo.gl/OUTIk6URTGc9hW0r2
Dimarts Tallers Primària:
https://photos.app.goo.gl/cSSUWlyyNNl1sZvD3
Dimecres Tallers Primària:
https://photos.app.goo.gl/YR0q2QdJrSEZobq33
Dijous Tallers Primària:
https://photos.app.goo.gl/9gPgP6ujN1XIVj2F3
Tallers AMPA Cicle Inicial:
https://photos.app.goo.gl/xyzCvq1nPwtTmDdI3
Setmana Cultural AMPA 4t:
https://photos.app.goo.gl/J9ddzzMzzrCkz1mu2
Tallers AMPA P-4:
L’AMPA ens va preparar un taller per a la setmana Cultural que va fer que ens ho passéssim d’allò més bé. Aquí teniu les fotos! Moltes gràcies AMPA!!
Els nens i nenes de 1r vam estar fent una activitat amb globus de llum. Aquí teniu les fotos per a que mireu com ens ho vam passar!
https://photos.app.goo.gl/Z41eL2V5Ns8RKnK72
![]() |
|
Hola a tothom! Abans de celebrar la setmana santa, a Cicle Inicial vam voler avançar-no i vam preparar la tradicional Mona de Pasqua. Aquí teniu les fotos per veure com en ho vam passar!
Al Cicle Inicial tenim uns i unes artistes famosos/es…Aquí podeu veure les fotos que ens vam fer. Endevineu qui som?