Setmana Cultural tallers: Portugal i Rússia
Aquí tenim noves fotos de dos tallers que vam fer a la Setmana Cultural. En aquest cas, són dels tallers de Portugal i de Rússia.
Aquí tenim noves fotos de dos tallers que vam fer a la Setmana Cultural. En aquest cas, són dels tallers de Portugal i de Rússia.
Vet aquí que una vegada hi havia una nena que es deia…………… Maria… I va venir un…………. desconegut!
“Mmmm, em penso que aquest conte no serà igual que sempre”

Avui Diada de Sant Jordi els nens i nenes d’Educació Infantil hem pogut compartir un moment molt entranyable gràcies a la col•laboració d’unes mares de l’escola que ens han vingut a explicar una nova versió del conte de La Caputxeta.

Moltes gràcies mare del David, Leyre, Emma i Cristina. Ho heu fet molt bé i ha estat molt divertit!!
Us hi esperem l’any vinent i convidem a la resta de famílies també a participar-hi.
A 4rt hem fet un treball de les comarques de Catalunya. Aprenem de moltes maneres diferents. Aquí ho podeu veure!
Els alumnes de 4t vam rebre la visita de les infermeres que ens atenen al CAP i ens van informar de la importància d’una bona alimentació i la quantitat que havíem d’ingerir de cada grup d’aliments (greixos, hidrats de carboni, proteïnes, fibra i làctics).
Va ser molt divertit fer el mural i explicar la nostra dieta ideal!
A 4t vam tenir una visita d’allò més interessant: Va venir la Guàrdia Urbana. Va estar una xerrada molt interessant. Aquí hi teniu les fotos:
L’altre dia els nens i nenes de P4 vam estar de visita al ZOO. Aquí podem veure com ens ho vam passar.
Aquí tenim algunes fotos del Racons que fem a P-4 per a treballar les Mates. Esperem que us agradin!
Els nens i nenes de P-4 hem fet la Mona!!! Aquí teniu la constància de com ens ho hem passat….
Els nens i nenes de 2n curs hem anat al Círcol Catòlic a veure la representació en anglès de Cinderella. Ens ho vam passar molt bé i vam gaudir molts amb les actrius i els actors que van sortir i també amb els i les que van “convidar” a pujar i formar part del repartiment.