Plantem Mongetes 3r
Els nens i les nenes de 3r vam estar l’altre dia a l’hort plantant unes mongetes que segur que quan creixin estaran boníssimes!!
Els nens i les nenes de 3r vam estar l’altre dia a l’hort plantant unes mongetes que segur que quan creixin estaran boníssimes!!
Aquest any, els i les alumnes de 6è de la nostra escola van tornar a participar en el Campionat d’Scrabble de Catalunya. En aquesta ocasió van quedar en segona posició. Felicitats!
El passat dilluns 7 de maig, els i les alumnes de 5è vam anar a la platja de Badalona a deixar els dimonis de la nostra escola.
Aquí us deixem algunes imatges de l’excursió.
Hola a tothom! Ja tenim aquí les fotos de la visita dels nens i nenes de 3r al Museu de Terrassa. Esperem que us agradin.
Els nens i nenes de les classes de les serps i els tigres (P-4) van anar a la Ludoteca de Sant Roc. Aquí teniu les fotos per veure com ens ho vam passar de bé!
El dia de Sant Jordi els nens i les nenes de Cicle Inicial i Cicle Superior ens vam reunir per fer una de les coses que més ens agrada: Llegir! Aquí podem veure el recull de fotos que vam fer d’aquest dia:
Aquí tenim les fotos de la classe dels Unicorns just abans de la setmana santa. Ja veureu com van preparar la Mona de Pasqua.Té molt bona pinta….
Després d’un temps, ja tenim les fotos de l’apadrinament lector que fan els nens i nenes de 5è amb els nens i les nenes de 1r curs. Aquí tenim les fotos: