Guàrdia Urbana 2n B
19/03/19La Guàrdia Urbana de Badalona ens ha visitat i ens ha estat explicant coses molt i molt interessants. Esperem que us agradin les fotos perquè a nosaltres, la visita, ens va encantar!
La Guàrdia Urbana de Badalona ens ha visitat i ens ha estat explicant coses molt i molt interessants. Esperem que us agradin les fotos perquè a nosaltres, la visita, ens va encantar!
Aquí teniu algunes fotos dels Tallers de Nadal que vam fer l’últim dia de classe de Desembre. Esperem que us agradin!
Per Nadal vam fer un berenar conjunt amb les dues classes de 4t. Tots i totes vam aportar una mica de feina i vam aconseguir uns resultats espectaculars!!!
Les classes de 4t hem baixat al nostre hort a plantar pebrots i albergínies. Vam passar una bona estona i d’aquí poc… a recollir el nostre planter!!
El passat dia 15 de març, les classes de 6è vam anar al Turó d’en Caritg per fer la Cursa d’Orientació. Vam participar 32 escoles de Badalona i va ser una experiència molt interessant i divertida… però vam acabar sense forces, però va valer la pena l’esforç!! Aquí teniu algunes fotos:
El passat dimarts dia 12 de març, l’ONG El Far va venir a la nostra classe (5è A) i ens van donar les gràcies per decidir donar-los un 10% dels beneficis de la venda al mercat de Montigalà del dia 24 de maig. Després vam veure 2 vídeos, i ens van explicar el que feien a la seva ONG. Ens ho vam passar pipa!!
Com celebrem el Caga Tió a cicle Inicial?
És millor si ho veieu a les fotos, perquè nosaltres no pararíem d’explicar-vos de tot!!
Els dilluns és la nostra tarda de Racons. Amb la col·laboració de l’alumnat de l’Institut Ventura Gassol ens ho passem molt bé i aprenem de tot!!
La classe de 2n B vam anar a la Biblioteca de Fondo per a visitar-la. Ens van explicar moltes coses i molt interessants. Aquí podem veure les fotos:
El dia 11 de març les dues classes de 6è hem anat de visita a l’institut que tenim al costat, el Ventura Gassol. Ha estat molt profitòs, hem vist com es treballa, les instal·lacions, alguns professors i professores i a més a més, hem vist alguns dels antics companys i companyes del Joan Coret que ara estan fent ESO i Batxillerat. Ha estat molt interessant. Aquí ho podeu veure: