Museu Paleontologia 2n
Les dues classes de 2n vam anar al Museu de la Paleontologia on vam poder aprendre com es descobreixen, es cuiden i es cataloguen els fòssils. Vam ser exploradors i exploradores per un dia. Va ser Genial!!
Les dues classes de 2n vam anar al Museu de la Paleontologia on vam poder aprendre com es descobreixen, es cuiden i es cataloguen els fòssils. Vam ser exploradors i exploradores per un dia. Va ser Genial!!
ELS DINOSAURES I ELS PIRATES HEM ANAT AL MUSEU MARÍTIM I AMB L´AJUDA DEL PIRATA PUNY DE FERRO HEM TROBAT EL TRESOR QUE HEM COMPARTIT ENTRE TOTS I TOTES.
SORTIDA FUNDACIÓ VILA CASAS P3
ELS GOSSOS I ELS CONILLS HEM ANAT A LA FUNDACIÓ VILA CASAS PER CONÈIXER L’OBRA DEL JOSEP GUINOVART I HEM POGUT CREAR LA NOSTRA OBRA D’ART.
ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ FENT D’ARTISTES!
ELS NENS I NENES DE P3 I 3r DE PRIMÀRIA, HEM COMPARTIT ELS NOSTRES EXPERIMENTS.
ELS PIRATES I ELS DINOSAURES APRENEM MOLT FENT RACONS .
UN PASTORET MOLT GOLAFRE….BENVINGUT NADAL!
Quin dia més especial i emocionant! Tant els nens i nenes de la classe dels arcs de Sant Martí com els de la classe dels lleons i les lleones vam venir súper guapos i súper guapes preparats per cantar de valent davant dels pares, mares, avis, àvies, tiets, tietes…
Estem preparats! A cantar!!
ELS PIRATES ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ EN ELS JOCS DE L´AMPA I DESPRÉS ENS VAM MAQUILLAR.
A Ed.Infantil va arribar el Tió i els nens i nenes vam anar a trobar-lo. Ens va costar molt, però al final vam poder veure on estava amagat. Aquí tenim les fotos!
Els nens i nenes de 4t vam anar a explicar l’experiment que vam realitzar durant la Setmana de la Ciència. Ens va tocar fer de professors i professores….. ufff!!!! Però ho vam aconseguir!!
Quina millor manera de celebrar qualsevol cosa que un berenar amb els companys i companyes de classe? Doncs això ha fet la classe de 2n B. Tot estava més que bo! Voleu veure les fotos?