ARA TOCA CANTAR!!!!!!
18/03/20
Hoooola!!!!!!!!
Us volem transmetre energia positiva i pensar que VOLER ÉS PODER, TREURE LES NOSTRES PORS I LLANÇAR-LES A FORA .
I SOBRETOT PINTAR-NOS LA CARA COLOR ESPERANÇA …..
ESCOLA JOAN CORET

Hoooola!!!!!!!!
Us volem transmetre energia positiva i pensar que VOLER ÉS PODER, TREURE LES NOSTRES PORS I LLANÇAR-LES A FORA .
I SOBRETOT PINTAR-NOS LA CARA COLOR ESPERANÇA …..
ESCOLA JOAN CORET
Des de l’escola us convidem a que envieu els dibuixos que feu tots i totes de “Tot sortirà bé!” “Todo saldrá bien!” per compartir-los amb totes les famílies de l’escola!! Ànims i esperem les vostres aportacions al facebook de l’escolahttps://www.facebook.com/escola.joancoret
Aquí tenim la primera de totes, l’Enya de 6è i l’Izan de 4t i l’Ariadna Caldera ens conviden a participar-hi!
![]() |
![]() |
Nois i noies de Cicle Inicial, com va tot?
Aquests dies que ens hem de quedar a casa, podem continuar investigant i experimentant. Aquí us deixem uns enllaços per poder fer experimentació. Un petonàs de tot l’equip de Cicle Inicial.
https://www.sortirambnens.com/per-fer-a-casa/jocs-per-a-nens/experiments-infantils/
http://www.xtec.cat/centres/c5003822/sisena_hora/descobrim.htm#cicles
Unes quantes imatges i vídeos de les experimentacions que hem fet en el nostre projecte: l’aigua.
Qui ha dit que no es pot fer exercici a casa? Doncs aquí teniu dos videos que demostren que estem molt equivocats i equivocades!!
T’animes a fer-ho!??
I a més a més… IOGA per a nenes i nens!!
Ja tenim cartell guanyador de la Setmana Cultural d’aquest any que com tots i totes ja sabeu, està dedicada a la Màgia. Tenim fotos de com es van fer les votacions i sobretot del Cartell Guanyador. A més a més des de l’escola volem felicitar a tots i totes pel Gran nivell que han demostrat fent els cartells d’aquest any. Moltes gràcies per la vostra participació i seguiu treballant així!!
Aquest curs la setmana Cultural ha estat dedicada a la Màgia. Hem fet diferents tallers on hem intentat fer de mags i magues aprenent alguns trucs. A més a més hem realitzat la decoració per a l’escola. A veure què us semblen les fotos:
Dimarts: https://photos.app.goo.gl/iQ6NQehNdjw5X9Nx6
Dimecres:
Infantil: https://photos.app.goo.gl/wFyBhSaeiKuAd7QZA
Primària: https://photos.app.goo.gl/TJLsp7gqUVpjNNYM6
Dijous:
https://photos.app.goo.gl/wV37E4WwWCzHtvEo7
https://photos.app.goo.gl/Q6jQE5igoAqnfh956
Divendres:
https://photos.app.goo.gl/tchiHAkfys7TxbLM6

Aquí teniu unes fotografíes dels nostres nens i nenes de sisè de primària. Es pot veure… Llegeix més»

Aquest divendres hem jugat amb l´escola Folch i Torres. El Xavi, el nostre mestre d´educació física ha estat un bon arbritre del divertit esport: Colpbol. Malgrat que no hem guanyat, hem gaudit molt perquè ens hem… Llegeix més»