Celebrem Sant Jordi
23/04/20Ja us ha arribat el missatge oi? Doncs aquí ho teniu!! Des de l’escola hem preparat dos videos amb molta estima de la llegenda de Sant Jordi però una mica diferent de la que coneixeu vosaltres.
Com heu sentit en el primer video, us demanem que ens feu arribar una portada i un títol per al primer conte. Animeu-vos tots i totes!!! Esperem les vostres propostes als mails de la vostra classe.
Molts ànims i FELIÇ SANT JORDI!!



UA I DELS ÓSSOS PANDA, US DEIXEM AQUÍ UNES FEINETES PER AQUESTA SETMANA:
