Exposició de 3r
20/01/26Sabeu quan és l’exposició de 3r? Doncs… mireu el video i sabreu quan venir!
Sabeu quan és l’exposició de 3r? Doncs… mireu el video i sabreu quan venir!
Hola a tothom i bon any des de la Ràdio SuperCoret!
Ja tenim el primer programa de l’any! Avui dedicat a l’Exposició de Medi. Esperem que us agradi!
Hola a tothom! No, no és un programa de ràdio. NO! no és un Reportatge.
Avui us hem preparat un conte, un conte molt especial. Un conte inspirat en el “Conte de Nadal” de Charles Dickens i adaptat a l’escola. Perquè s’apropen unes dates molt especials, EL NADAL!
Esperem que us agradi!
No sabeu què fer aquestes festes?
Doncs aquí teniu el nostre programa de ràdio on podeu escoltar les diferents propostes que tenim a Badalona a les festes de Nadal. No us ho podeu perdre!
Hola a tothom! Ja tenim el nou programa de ràdio de l’escola. Avui dedicat a la Setmana de la Ciència! Avui hi ha novetats: tenim entrevistes a nenes i nens de tots els cursos. Esperem que us agradi!
Per la festa de la Castanyada el Cicle dels Grans de l’escola vam anar a Sant Jeroni de la Murtra. Vam caminar fins el famós Monestir, després els nens i les nenes de 6è van entrar a fer la visita a l’interior. I tot seguit vam anar fins el Parc de la Bastida a fer unes activitats molt divertides. I com ha de ser, després de les activitats… A DINAR!
Voleu veure les fotos? Aquí les teniu!
Avui, els nens i nenes de 1r han gaudit de la sortida Badamotri, una activitat de jocs d’educació física que fomenta el moviment, la coordinació i el treball en equip.
Durant el matí han participat amb nens i nenes de primer d’altres escoles. Han jugat a jocs motrius plens de dinamisme, cooperació i diversió, tot reforçant valors com el respecte, l’esforç i l’ajuda entre companys.
Un dilluns més, ja tenim aquí el programa de ràdio de 3r. De què ens parlaran avui? Entreu i escolteu tota la feina que fan. No us ho podeu perdre!
Castanyada, Halloween, tot sigui per a celebrar una festa! Doncs la classe de 3r ha decidit fer aquest especial de Ràdio per a vosaltres. Ens expliquen d’on venen aquestes festes, i a més a més ens expliquen un fet que ha passat a l’escola… o potser no ha passat… el vols sentir?