TALLER GAUDÍ I3-I4
18/04/22Comencem el nostre projecte d’art: “EL MODERNISME”. Els infants de I3 i I4 han conegut la història d’Antoni Gaudí i la seva obra. Volen fer d’artistes com ell!
Comencem el nostre projecte d’art: “EL MODERNISME”. Els infants de I3 i I4 han conegut la història d’Antoni Gaudí i la seva obra. Volen fer d’artistes com ell!
Els infants de I5 han anat d’excursió al Zoo de Barcelona. S’ho han passat genial!
Aquesta setmana han vingut a 3r a fer un taller dels hàbits saludables. Nosaltres ja teníem alguns coneixements però, ara podem dir que en sabem més i som més conscients del que és millor per al nostre organisme i el que hem d´intentar no menjar tant.
Les classes de 3r A i 3r B hem visitat el CAP APENINS. Ens han explicat moltes coses que fan allà i hem pogut aprendre moltíssim. A més, el taller de: ” Aprendre a curar una ferida” ha estat molt interessant.
Hem sortit molt contents i contentes de saber que si ens passa alguna cosa estem en bones mans.
Les dues classes de 6è vam anar a visitar el Poble Espanyol i a fer una activitat on ens van explicar les diferents construccions que podem trobar a tota Espanya. Després de fer el recorregut ens van donar una sèrie d’acivitats a realitzar en grups de 4/5 nens/es i va estar força bé.
Voleu veure les fotos? Doncs aquí les teniu:
Dins el projecte anti-Bullying de la fundació FC Barcelona, els nens i les nenes de 6è ens vam plantejar realitzar un video amb les cançons que ens van presentar des de la fundació. Vam decidir una cançó diferent cada classe i després de molta feina hem aconseguit realitzar dos videos. Esperem que us agradin i sobretot que el missatge que volem transmetre arribi a tot arreu!
#stopbullying
Ja tenim algunes fotos de la festa de Carnestoltes. Esperem que us agradin!
Aquesta setmana hem fet l´activitat de BADAMOTRI al Poliesportiu Montigalà. Cada dia de la setmana hi havia diferents escoles i les classes de 1r hem gaudit molt.
https://photos.app.goo.gl/ueKt5645uLzgbi336
Gràcies.
“Tots els aprenentatges més importants de la vida, es fan jugant”.
Tonucci