COMENCEM A FER MÚSICA!

Bon dia a tothom, com esteu?
Cada dilluns us faré arribar una sèrie d’activitats per a què les feu.
Aquesta setmana aprendrem una cançó sobre la llegenda de Sant Jordi i farem lectura de ritmes. També us deixo un parell d’enllaços per treballar aquests dies la música d’una… Llegeix més»

COMENCEM A FER MÚSICA

Bon dia musics, com esteu?
Comencem a fer música. Us deixo aquí sota en arxiu adjunt (TASCA 1) les feines de música per fer durant aquests dies. Cada setmana us aniré compartint una sèrie d’activitats per a què les feu.
Espero veure les vostres fotografies o vídeos… Llegeix més»

Com esteu musics?

Pels meus artistes!

Com porteu aquests dies? La vostra  mestra de música i la seva guitarra us trobem molt a faltar. Espero que estigueu molt bé i que continueu cantant i ballant a casa totes les cançons i danses que fem a l’escola.

Us animo a continuar feliços a casa i envoltats de música amb els següents enllaços:

Als musics de 5è us recordo l’enllaç de la cantània. Ja sabeu que teniu també les coreografies de cada tema

 

 

 

A la tornada ens explicarem tot el que hem fet. Espero veureus molt aviat, us estimo!

 

Judit