FEM PINTURES RUPESTRES

Aquesta setmana,els alumnes de 4t, ens endinsem en el món de la Prehistòria…Farem  diferents activitats on simularem situacions viscudes d’aquestes persones, com s’alimentaven, com caçaven,  quines eines utilitzaven, pintures rupestres, etc.

La pintura rupestre és la pintura prehistòrica, especialment la que, sobre les parets o el sostre de les coves, els humans dibuixaven o pintaven. Algunes són més abstractes i a d’altres es distingeixen clarament mans, persones o animals.

Els materials que hi empraven eren el carbó de llenya, d’ossos i diferents tipus de terres de colors, tots ells aglutinats amb aigua o greixos d’animals.

Aquí teniu una mostra dels nostres artistes utilitzant diferents materials naturals que han trobat per casa: pebre vermell, xocolata/cacau, safrà, flors…

https://photos.app.goo.gl/9prGw558nqfKLecH9

ACTIVITATS DIA 4 FINS EL DIA 11

Bon dia a tots i a totes. Les activitats d’avui dia 4 fins el dia 11 són les següents:
-Lectura lliure.
-Medi Natural: enllaç a l’aparell locomotor.

http://www.xtec.cat/~rvillanu/locomotor/locomotor.htm

Salutacions.

Guillem

CONTA CONTES

Una de les tasques que han fet els alumnes de 4t ha estat explicar un conte popular que més els agradi, des del principi fins al final…Així practiquem l’expressió oral!
Voleu escoltar-los i veure que bé se’ls dóna explicar contes..? Aquí en teniu alguns!