Ets tu el més fort?

Aquí tenim la representació dels nens i les nenes de 1r fent :

“Ets tu el més fort?”

Detall menjador amb 6è

Des del menjador han preparat un regal per als nens i les nenes de 6è. Aquí teniu les fotos del detall. Moltes gràcies Anna !!! i monitors i monitores del menjador!

Graduació P-5 2018

Del dia de la graduació de P-5 un pare de l’escola ens ha preparat aquest video per a que el gaudim. Moltes gràcies de nou Luis Cabeza per aquesta espectacular feina!!!

English Day

Els nens i les nenes de 4t participaran a l’English Day