PROJECTE LA LLUNA
Unes fotos del projecte La Lluna. Cliqueu l’enllaç per veure-ho.
Unes fotos del projecte La Lluna. Cliqueu l’enllaç per veure-ho.
Aquí tenim la representació dels nens i les nenes de 1r fent :
“Ets tu el més fort?”
Fotos del dia de Sant Jordi amb el Cicle Superior i el Cicle Inicial:
https://photos.app.goo.gl/CZF8RwtG25G96QVj7
El passat 25 de Maig, els nens i les nenes de 5è vam participar en la Cantània. Us mostrem algunes fotos de l’assaig a l’Auditori i la foto de grup. Ens ho vam passar genial!
Del dia de la graduació de P-5 un pare de l’escola ens ha preparat aquest video per a que el gaudim. Moltes gràcies de nou Luis Cabeza per aquesta espectacular feina!!!
El passat dilluns 7 de maig, els i les alumnes de 5è vam anar a la platja de Badalona a deixar els dimonis de la nostra escola.
Aquí us deixem algunes imatges de l’excursió.