Mosaic Romà
29/06/18Dins els taller de la setmana cultural, seguim amb el taller de Mosaic Romà. Aquí podeu veure les fotos!
Dins els taller de la setmana cultural, seguim amb el taller de Mosaic Romà. Aquí podeu veure les fotos!
Seguim amb la setmana cultural. Si hi ha un esport que representa a Badalona, aquest és el Bàsquet. Aquí a l’escola no ens estem de poder gaudir d’aquest esport. Voleu veure les fotos?
Seguim amb la setmana cultural i us presentem el taller de Titelles. Vam fer titelles del Dimoni de Badalona. Aquí podreu veure les fotos de l’activitat.
Durant la setmana cultural, a Educació Infantil vam fer un taller per a aprendre l’escut de la nostra ciutat. Aquí podem veure les fotos:
Quan fem els racons ens ho passem molt bé. Aquí tenim algunes fotos per a que pugueu veure-ho!
Us pregunteu quin colors té la tardor? Doncs aquí podem veure-ho!!
El passat dia 1 de juny els nens i les nenes de P-5 van anar a MNATEC. Aquí podeu veure les fotos de la jornada.
Fem panellets!! En voleu??? Ups…. s’han acabat… Què bons estaven!!!
Aquí us presentem tot un seguit de fotos de la visita que vam fer els nens i les nenes de P-5 a la Ludoteca de Sant Roc.
Fotos de com ens ho hem passat menjant la Mona a P-5…. Boníssima!!!!
Segueix-nos!