Museu Blau 1r
Els nens i les nenes de 1r vam anar al Fòrum a visitar el Museu Blau. Ens ho vam passar molt bé i així ho podeu veure a les fotos que ens vam fer:
Els nens i les nenes de 1r vam anar al Fòrum a visitar el Museu Blau. Ens ho vam passar molt bé i així ho podeu veure a les fotos que ens vam fer:
Hem rebut a dues infermeres del CAP a sisè, i ens han fet un taller de sexualitat molt interessant.
El dijous 31 de Gener, els i les alumnes de 6èA i 6èB, van visitar l’hort i van plantar escaroles.
Feu una ullada a les fotos i gaudireu de veure què bonic està…
Els nens i les nenes de 1r i 5è ja han comenát l’activitat dels Padrins Lectors. Aquí teniu les fotos del primer dia:
Ja hem començat els padrins lectors i aquí tenim algunes fotos dels cursos 2n i 6è.
Els nens i les nenes de 1r B van convertir-se en uns super-xefs de cuina i van fer una macedònia que estava per a llepar-se els dits. No la podeu tastar però sí que podeu veure les fotos:
Aquí tenim les fotos del Cicle Superior compartint els jocs i joguines entre tots i totes.
Aquí teniu les fotos del berenar i l’activitat que vam realitzar per a compartir les joguines entre tots i totes.
La Guàrdia Urbana de Badalona va venir a fer-nos una xerrada a les classes de 4rt de l’escola. Vam aprendre molt i ens ho vam passar d’allò més bé.
Ja tenim aquí les fotos que vam fer l’últim dia de l’any 2018. Esperem que us agradin tant com a nosaltres!
Segueix-nos!