Hort a 4t
19/03/19Les classes de 4t hem baixat al nostre hort a plantar pebrots i albergínies. Vam passar una bona estona i d’aquí poc… a recollir el nostre planter!!
Les classes de 4t hem baixat al nostre hort a plantar pebrots i albergínies. Vam passar una bona estona i d’aquí poc… a recollir el nostre planter!!
El passat dia 15 de març, les classes de 6è vam anar al Turó d’en Caritg per fer la Cursa d’Orientació. Vam participar 32 escoles de Badalona i va ser una experiència molt interessant i divertida… però vam acabar sense forces, però va valer la pena l’esforç!! Aquí teniu algunes fotos:
Com celebrem el Caga Tió a cicle Inicial?
És millor si ho veieu a les fotos, perquè nosaltres no pararíem d’explicar-vos de tot!!
Els dilluns és la nostra tarda de Racons. Amb la col·laboració de l’alumnat de l’Institut Ventura Gassol ens ho passem molt bé i aprenem de tot!!
La classe de 2n B vam anar a la Biblioteca de Fondo per a visitar-la. Ens van explicar moltes coses i molt interessants. Aquí podem veure les fotos:
El dia 11 de març les dues classes de 6è hem anat de visita a l’institut que tenim al costat, el Ventura Gassol. Ha estat molt profitòs, hem vist com es treballa, les instal·lacions, alguns professors i professores i a més a més, hem vist alguns dels antics companys i companyes del Joan Coret que ara estan fent ESO i Batxillerat. Ha estat molt interessant. Aquí ho podeu veure:
Ja han arribat les fotos més boges del Nadal 2018, les del Photocall!!
A segon vam estar parlant de la classificació dels animals. Vam sortir moltes idees i aquí teniu les fotos on les podem veure:
A 2n fem jocs de lògica i ens ho passem d’allò més bé. Voleu veure les fotos?
A 2n la decoració de la porta de les nostres classes va estar tota una experiència. Aquí teniu les fotos que demostren el procés que vam seguir.
2n A:
https://photos.app.goo.gl/tLPPPvSVSqrwstQD6
2n B:
Segueix-nos!