Museu Marítim P-4
04/02/20ELS DINOSAURES I ELS PIRATES HEM ANAT AL MUSEU MARÍTIM I AMB L´AJUDA DEL PIRATA PUNY DE FERRO HEM TROBAT EL TRESOR QUE HEM COMPARTIT ENTRE TOTS I TOTES.
ELS DINOSAURES I ELS PIRATES HEM ANAT AL MUSEU MARÍTIM I AMB L´AJUDA DEL PIRATA PUNY DE FERRO HEM TROBAT EL TRESOR QUE HEM COMPARTIT ENTRE TOTS I TOTES.
SORTIDA FUNDACIÓ VILA CASAS P3
ELS GOSSOS I ELS CONILLS HEM ANAT A LA FUNDACIÓ VILA CASAS PER CONÈIXER L’OBRA DEL JOSEP GUINOVART I HEM POGUT CREAR LA NOSTRA OBRA D’ART.
ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ FENT D’ARTISTES!
ELS NENS I NENES DE P3 I 3r DE PRIMÀRIA, HEM COMPARTIT ELS NOSTRES EXPERIMENTS.
UN PASTORET MOLT GOLAFRE….BENVINGUT NADAL!
Quin dia més especial i emocionant! Tant els nens i nenes de la classe dels arcs de Sant Martí com els de la classe dels lleons i les lleones vam venir súper guapos i súper guapes preparats per cantar de valent davant dels pares, mares, avis, àvies, tiets, tietes…
Estem preparats! A cantar!!
ELS PIRATES ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ EN ELS JOCS DE L´AMPA I DESPRÉS ENS VAM MAQUILLAR.
L’EXPERIMENT DE LA PAULA
LA SETMANA PASSADA VA VENIR LA MARE DE LA PAULA A FER-NOS UN EXPERIMENT DELS COLORS DE L’ARC DE SANT MARTÍ A LA CLASSE. NOMÉS NECESSITEM 7 GOTS DE PLÀSTIC, PAPER DE CUINA, COLORANT ALIMENTARI (BLAU, GROC I VERMELL) I AIGUA. TAMBÉ, ENS VA EXPLICAR QUE PODÍEM ACONSEGUIR ELS 7 COLORS DE L’ARC NOMÉS POSANT COLORANT I AIGUA A 4 DELS 7 GOTS DE PLÀSTIC. VA SER MÀGIC! A POC A POC ELS COLORS ES VAN ANAR BARREJANT I VAN APARÈIXER EL TARONJA, EL VERD, EL LILA I EL ROSAT!
MOLTES GRÀCIES PER COMPARTIR L’EXPERIMENT AMB NOSALTRES, VA SER MOLT BONIC I DIVERTIT!
A Ed.Infantil va arribar el Tió i els nens i nenes vam anar a trobar-lo. Ens va costar molt, però al final vam poder veure on estava amagat. Aquí tenim les fotos!
Els nens i nenes de 4t vam anar a explicar l’experiment que vam realitzar durant la Setmana de la Ciència. Ens va tocar fer de professors i professores….. ufff!!!! Però ho vam aconseguir!!
Quina millor manera de celebrar qualsevol cosa que un berenar amb els companys i companyes de classe? Doncs això ha fet la classe de 2n B. Tot estava més que bo! Voleu veure les fotos?
Segueix-nos!