Setmana de la Ciència 5è A

La classse de 5-A ha treballat a la setmana de la Ciència al senyor Eduard Fontserè i Riba. Aquest personatge va ser un meteoròleg, astrònom i sismòleg català. Fundador i director del Servei Meteorològic de Catalunya (1921-1939). 

Es pot considerar el pare de la meteorologia professional a Catalunya i de la professionalització científica i acadèmica de la meteorologia catalana.

Aquest trimestre els nens i les nenes de cinquè de primària han estudiat l´atmosfera i un apartat del tema era els aparells meteorològics. Per això, hem aprofitat i hem construït dos aparells meteorològics: l´anenòmetre i la comprovació  si l´aire pesa o no.

Esperem que us agradi.

La classe de Cinquè-A

https://youtu.be/b2l7jxGDsu0 ANEMÒMETRE

https://youtu.be/AEGzgoqGXdw EL PES DE L´Aire

CITA PRÈVIA

PER QUALSEVOL GESTIÓ QUE HAGUEU DE FER AMB SECRETARIA, CAL DEMANAR CITA PRÈVIA.

TELÈFON DE L’ESCOLA: 933976361

CORREU ELECTRÒNIC: a8036135@xtec.cat

                                                            GRÀCIES.

Català dia 4 de Juny

Bon dia estimats i estimades alumnes!

Després d’haver treballat durant les últimes sessions la poesia, avui volem repassar una mica la gramàtica i l’ortografia que hem anat treballant durant el curs. Per això us hem preparat una fitxa amb diferents activitats. Llegiu bé els enunciats, feu atenció a l’ortografia, repasseu les vostres respostes i, els que ho feu a mà, tingueu cura de la lletra i la presentació.

4 juny PI

A més a més d’aquesta feina, heu d’entrar al següent enllaç i realitzar una comprensió lectora:

 

https://www.liveworksheets.com/tp111497kp

 

Quan l’hagueu acabat, cliqueu TERMINADO, completeu les vostres dades i ens l’envieu:

6èA

6èB

olgaveraespinosa@gmail.com

Sescoba2@xtec.cat

 

Bona feina!

Català dia 4 de juny

Bon dia a tots i totes.

Aquí teniu les feines de català per aquesta setmana.

Són tres textos, que heu de llegir amb atenció i completar allò que se us demana.

Els pdf són editables, podeu escriure allà mateix.

Molt important! Recordeu dues coses bàsiques:

Majúscula a inici de frase.

Punt a final de frase.

Molt bona feina i molts ànims per acabar aquest trimestre.

CL1_Escriure

CL2_Escriure

CL3 Escriure

Una abraçada!

Educació Física dia 3 de Juny

Hola a tots i a totes!!

Comencem el mes de Juny amb molts ànims i amb molts ganes que tot això vagi millorant i sempre mirant endavant amb optimisme!!!

Avui tenim dues activitats :

Una basada en la sèrie Stranger Things i una altra de Halloween amb exercicis basats en monstres típics d’aquest dia:

Espero els vostres videos demostrant que esteu fets/es uns perfectes “Monstres” 😉

Cuideu-vos molt i SALUT!!

Xavi