Setmana de la Ciència 5è A
17/12/20La classse de 5-A ha treballat a la setmana de la Ciència al senyor Eduard Fontserè i Riba. Aquest personatge va ser un meteoròleg, astrònom i sismòleg català. Fundador i director del Servei Meteorològic de Catalunya (1921-1939).
Es pot considerar el pare de la meteorologia professional a Catalunya i de la professionalització científica i acadèmica de la meteorologia catalana.
Aquest trimestre els nens i les nenes de cinquè de primària han estudiat l´atmosfera i un apartat del tema era els aparells meteorològics. Per això, hem aprofitat i hem construït dos aparells meteorològics: l´anenòmetre i la comprovació si l´aire pesa o no.
Esperem que us agradi.
La classe de Cinquè-A
https://youtu.be/b2l7jxGDsu0 ANEMÒMETRE
https://youtu.be/AEGzgoqGXdw EL PES DE L´Aire
6è B a l’Hort
04/12/20Dijous dia 3 de desembre vam baixar a l’hort de l’escola i en Gaspar ens va explicar com funciona. Ens va explicar tota mena d’experiències i vam poder gaudir molt dels seus coneixements.
Aquí podeu veure les fotos que ens vam fer:
Reunió telemàtica 5è
11/09/20Reunió 6è dia 10 de setembre
11/09/20Video 6è
19/06/20Pots baixar-te el video al següent enllaç:
https://drive.google.com/file/d/1C69IE1KiUkvXZpwrvDtWt0GL_v4KCcnk/view?usp=sharing
Català dia 4 de Juny
04/06/20Bon dia estimats i estimades alumnes!
Després d’haver treballat durant les últimes sessions la poesia, avui volem repassar una mica la gramàtica i l’ortografia que hem anat treballant durant el curs. Per això us hem preparat una fitxa amb diferents activitats. Llegiu bé els enunciats, feu atenció a l’ortografia, repasseu les vostres respostes i, els que ho feu a mà, tingueu cura de la lletra i la presentació.
A més a més d’aquesta feina, heu d’entrar al següent enllaç i realitzar una comprensió lectora:
https://www.liveworksheets.
Quan l’hagueu acabat, cliqueu TERMINADO, completeu les vostres dades i ens l’envieu:
|
6èA |
6èB |
Bona feina!
Català dia 4 de juny
04/06/20Bon dia a tots i totes.
Aquí teniu les feines de català per aquesta setmana.
Són tres textos, que heu de llegir amb atenció i completar allò que se us demana.
Els pdf són editables, podeu escriure allà mateix.
Molt important! Recordeu dues coses bàsiques:
Majúscula a inici de frase.
Punt a final de frase.
Molt bona feina i molts ànims per acabar aquest trimestre.
Una abraçada!
Educació Física dia 3 de Juny
03/06/20Hola a tots i a totes!!
Comencem el mes de Juny amb molts ànims i amb molts ganes que tot això vagi millorant i sempre mirant endavant amb optimisme!!!
Avui tenim dues activitats :
Una basada en la sèrie Stranger Things i una altra de Halloween amb exercicis basats en monstres típics d’aquest dia:
Espero els vostres videos demostrant que esteu fets/es uns perfectes “Monstres” 😉
Cuideu-vos molt i SALUT!!
Xavi



Segueix-nos!