Propostes 1r
A primer gaudim treballant per propostes d’aprenentatge tant de llengua com de matemàtiques!
A primer gaudim treballant per propostes d’aprenentatge tant de llengua com de matemàtiques!
Les dues classes de 5e hem anat de sortida al Cosmocaixa a realitzar un taller anomenat “Estació meteorològica”. Hem pogut veure i aprendre tot tipus d’aparells que s’utilitzen a la meteorologia i després hem visitat l’interior del Museu. Ha esta genial! Voleu veure algunes fotos?
Els alumnes de quart, cinquè i sisè el passat 28 d’octubre van realitzar la sortida de la castanyada a la Serralada de Marina. Allà vam jugar a diferents jocs en diferents estacions. També vam visitar el Monestir de Sant Jeroni de la Murtra amb un guia.
Voleu veure les fotos? Aquí les teniu:
Els alumnes de 3r hem realitzat dos experiments. El primer relacionat amb el l’estudi del barri i les infraestructures. Hem estudiat i vist algunes infraestructures com: ponts, edificis, balcons, etc. A continuació hem arribat a crear una estructura triangular entrellaçada com la dels ponts.
El segon experiment va ser crear l’arc de Sant Martí.
Abans d’acabar les classes, els i les alumnes de 6è van poder acomiadar-se de l’escola. Com? Doncs amb un repertori de Ball, Gegants i Festa acompanyats i acompanyades de tota l’escola.
Aquí teniu unes imatges de la jornada:
L’últim dia de classe per a l’alumnat pot esdevenir trist (per qui marxa), avorrit (per qui vol diversió), etc. Però si el dia en qüestió el “passem” per aigua pot sortir un dia Més que Divertit! A l’escola vam fer un circuit on a cada prova ens tocava “remullar-nos”. Voleu veure les imatges? Aquí les teniu:
Les dues classes de 5e van tenir la seva “Recompensa” per la feina ben feta. Us expliquem: Amb la feina realitzada a les Cooperatives van decidir anar de sortida al Flydom Trampoline Park. No van parar! Va estar molt bé i això ho podeu confirmar a les fotos que vam fer.
Aquí les teniu: https://photos.app.goo.gl/ThYquBCynCUhr8kCA
Aquí teniu les fotos i videos de les colònies de 6è a Cala Canyelles. Esperem que us agradin
Ja podeu veure i descarregar-vos el video i la presentació de 6è que vam fer per a la seva graducació. Esperem que us agradi i ja veureu com teniu alguna sorpresa més…
https://drive.google.com/drive/folders/1lsU_fbZQE_ANSk5Pf6vOptuPAgrZDsUp?usp=sharing
A l’assignatura de Castellà hem treballat durant aquest últim trimestre el Còmic. Ens han presentat uns treballs espectaculars, hem fet una tria i aquí els teniu en forma de llibre digital. Esperem que us agradi!
https://read.bookcreator.com/g75xQCeAJERH4pTxUxwzulmv3ZV2/Pfl8TF9rQce9h5Y5xPGF2Q
Segueix-nos!