Connexió amb l’India.

Dijous passat, 21 de novembre, els nens i nenes de 4t A i B, vam fer una connexió via Skype amb una escola de l’Índia, on una antiga mestra de la nostra escola, la Cecília Castellà, hi treballa.

La Cecília ens va oferir l’oportunitat de realitzar aquesta connexió amb el propòsit de fer un intercanvi lingüístic (en castellà i anglès) i cultural amb els seus alumnes de l’Índia. Aquest projecte ens va semblar molt interessant i amb molt d’entusiasme ens vam preparar preguntes en aquests dos idiomes, per tal de poder comunicar-nos i compartir les nostres cultures.

Cada mes, més o menys, farem una connexió i continuarem aprenent tots plegats.

Aquí teniu un recull de diverses fotografies de la nostra escola i de l’escola de l’Índia.