SORTIDA AL MUSEU BLAU

CICLE SUPERIOR VISITA EL MUSEU BLAU

El dia 6 de novembre els nens i nenes de 6è vam anar  d’ excursió a Barcelona,  al museu blau o millor dit,  al Museu de ciències naturals.

Ens  va  agradar  molt perquè poder veure animals que no coneixíem com un lleó, un ornitorrinc, elefants, etc, El que no ens va agradar va ser que s’hagin de matar animals per tenir-los en exposició.

Ha estat un dia fantàstic i hem après moltes coses!

Voleu veure més fotos? Cliqueu !

Eric 6

El dia 27 de novembre ens ha tocat als alumnes de 5è fer la visita al Museu Blau.Teníem moltes ganes de saber si realment l’illa d’Hipàtia existia de debó, hem fet de biòlegs, fins i tot hem fet un congrés científic amb l’ajuda de les monitores del museu.

Ens ha agradat molt!

Alumnes de 5è

Cliqueu aquí si voleu veure més fotos de les classes de 5è.