CASTANYADA I HALLOWEEN

La Castanyada i Halloween ha arribat a l’escola i hem estat fent diferents activitats durant la setmana per ambientar l’escola, preparar la festa i gaudir de les tradicions.

Hem fet panallets, concurs de carbasses, broquetes de fruites de tardor, ballat danses de la castanyada, trick or treat de halloween, taules parades…

Com sempre l’AFA de l’escola ha estat molt present en la festa de la Castanyada, torrant les castanyes, creant obsequis per l’alumnat i disfressant-se de castanyers i castanyeres repartint les castanyes a tothom.

Moltes gràcies!!

Per veure les fotos entreu a les aules virtuals a fotos d’escola!

——>AULES VIRTUALS<———