ANEM A LLEGIR UNA ESTONA!!

Al primer trimestre es va obrir la biblioteca de l’escola per a tot l’alumnat amb les famílies en horari de dilluns, de les 16.30h a les 17.30h.

Recordem a les famílies que us animeu a venir les tardes del dilluns amb els vostres fills i filles per passar una bona estona junts, compartint una estona de lectura. La màgia dels contes us espera!

Com sabeu, cada curs té un horari assignat de biblioteca durant la setmana, en el qual els nens i les nenes, acompanyats de la seva tutora, gaudeixen d’una estona de lectura.

A més, a les hores de pati, l’alumnat de primària que ho vulguin pot anar a llegir a la biblioteca tres cops per setmana (dilluns, dimecres i divendres), i emportar-se un llibre a casa.

Aquest segon trimestre continuem amb aquesta activitat.