PROPOSTES PER NO AVORRIR-NOS A CASA

Bon dia nens i nenes de Cicle Mitjà!!

Com ja sabeu estarem uns dies sense veure’ns, així que us proposem un seguit d’activitats  lúdiques i força divertides que us ajudaran a passar aquests dies que haureu d’estar a casa.

És molt important que planifiqueu un horari en funció de les necessitats de cada família. En aquest horari ha d’haver temps per jugar, mirar la televisió, col·laborar en les feines de casa i fer treball de l’escola (si pot ser una estoneta al matí i una altra a la tarda).

És un bon moment per compartir temps en família. Podeu fer manualitats, jugar a jocs de taula, fer receptes fàcils de cuina… i penseu en fer bondat, les vostres famílies necessiten descansar.

Us convidem a consultar la web periòdicament perquè us farem arribar noves propostes. Un petó per a tots i totes!!