Ahir va ser un dia molt especial per als infants d’I4! En motiu de la Festa Major de Pallejà, vam anar al Castell per conèixer de ben a prop una de les tradicions més emblemàtiques del nostre poble: els dimonis de Pallejà.
Durant la visita, vam poder veure de prop el vestuari dels dimonis i la seva impressionant cabra, un element molt especial de la festa. Ens van explicar el conte dels dimonis de Pallejà, una història plena de misteri i emoció que ens va encantar.
També vam posar a prova la nostra creativitat fent una màscara de dimoni, que ens va quedar espectacular! Per recuperar energies, vam gaudir d’un bon tros de coca i, per acabar la jornada de la millor manera possible, vam veure els dimonis en directe, ballant i fent-nos vibrar amb la seva presència.
Ha estat una experiència inoblidable, plena de màgia, tradició i festa! 🎉🔥
Visca la Festa Major de Pallejà! 🎊👏



