El cicle superior hem fet tots junts la primera sortida del curs. Hem visitat el Museu d’història de Catalunya. La classe de 5è ha fet el taller del Sílex al Xip i la classe de 6è, el taller Temps de castells.
Amb el taller que hem fet l’alumnat de 5è, hem descobert que la tecnologia ha existit sempre: des de les primeres eines agrícoles a les darreres innovacions informàtiques, per a donar resposta als problemes de cada moment.
Al taller que hem fet l’alumnat de 6è, hem après moltes més coses de l’edat mitjana, fent un recorregut per les diferents sales i hem vist l’evolució de Catalunya i les conquestes del Mediterrani en vuit segles d’història, convertint-nos, per uns instants, en personatges medievals!
No us perdeu perdre les fotografies que hem fet de la visita.
En acabar, a l’hora de dinar, hem gaudit de l’entorn del parc Cervantes, hem dinat i hem jugat tots plegats una bona estona. Ens ha agradat molt!
Som personatges medievals (6è)


