Construïm una depuradora

Durant aquestes darreres sessions d’experiments l’alumnat de 4t ha construït una depuradora casolana! 

Han construït la depuradora amb una ampolla d’aigua, han recreat les capes que ha de tenir la depuradora per aconseguir netejar i depurar l’aigua amb: cotó, sorra fina, pedres petites i pedres grosses o bales.

Han embrutat aigua per haver-la de netejar i depurar. Per això han anat al pati a cercar fulles, petites deixalles, més sorra i així han fet que l’aigua fos de debò bruta.

L’alumnat ha gaudit molt i han quedat bocabadats/es al veure com han aconseguit netejar l’aigua que ells mateixos i mateixes havien embrutat al principi.

Ep! L’aigua semblava neta i transparent, però no es podia beure, caldria netejar-la més i dur-la a una potabilitzadora i fer altres tractaments més específics.     

Cliqueu a la foto

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut