Malbaratament

Benvolgudes famílies,

Ens adrecem a vosaltres per explicar-vos que des del temps del migdia a les escoles realitzem tot un seguit d’accions de prevenció i treball amb els infants vers el malbaratament alimentari així com apliquem mesures per pal·liar els efectes de la sequera.

Tot seguit us compartim algunes de les accions que estem desenvolupant, sempre entenent, que el millor residu és aquell que no es genera.

• La setmana vinent, i de la mà de tots/es els infants de l’escola, igual que ja vam fer el curs passat, pesarem i visibilitzarem de nou els residus que es generen a l’espai menjador per tal de fer una anàlisi de la nostra activitat diària tant a cuina com a l’espai del dinar. Amb aquestes iniciatives, volem anar generant consciència així com poder seguir incorporant accions concretes dintre dels nostres procediments.

• Per tal de pal·liar els efectes de la sequera fem recollida d’aigua per regar l’hort escolar.

Posem el nostre granet de sorra per fer possible un món millor!

Us compartim alguns idees que també anem treballant i d’altres que us poden servir a casa 😉