CELEBREM SANTA CECÍLIA

Volem compartir amb vosaltres la màgia que va envair la nostra escola en la celebració de Santa Cecília. En aquest dia especial, els talents musicals dels nostres alumnes, exalumnes i famílies que van prendre els escenaris, regalant-nos actuacions inoblidables i demostrant que la música és una part fonamental de la nostra identitat escolar.

El Quartet de corda van ser també protagonista d’aquesta jornada. Amb passió i energia, va oferir una actuació espectacular que van captivar a tots els/les alumnes del Gerbert. Les notes musicals van omplir l’ambient, transportant-nos a un món de melodies i ritmes i contesmusicals que vam gaudir molt.

Moltes gràcies a tots/es els músics que ho vau fer possible!

Si vols veure totes les imatges d’aquest dia, clica aquí