Celebració de la setmana del 8M

La setmana del 8 de març hem estat fent un treball de conscienciació sobre l’esport femení a través de diferents xerrades fetes per dones esportistes. D’altra banda, hem analitzat gràfics per entendre la realitat dels nostres patis, concretament la distribució dels infants a la pista.

És així com aquest divendres 8 de març han estat les noies qui han ocupat la pista, escollint lliurement a quin esport volien jugar. I la veritat és que ha estat tot un èxit! Han participat moltes noies i els nois han ajudat molt: animant, explicant normes i fent càntics.

A la comunitat de petits també han participat de les xerrades per visibilitzar l’esport femení i han fet un taller sobre les dones importants de la seva vida.

Estem molt orgulloses de l’alumnat del Gerbert, a poc a poc continuarem lluitant per construir plegades un món més igualitari i just, endavant Gerbert!

Vols veure més imatges? Clica aquí