Àudio guia de Sant Cugat

L’alumnat de segon de primària ha elaborat durant els darrers mesos amb la col·laboració dels @museus.santcugat unes àudio-guies sobre llocs emblemàtics de la ciutat.

Al Museu de Sant Cugat es poden aconseguir uns fulletons amb codis QR amb els que recòrrec una ruta per 14 punts de Sant Cugat i obtenir la informació d’interès que han preparat els alumnes sobre espais com el Pont de Can Vernet, el Museu del Còmic o el Mercat vell.

Alumnes i professors que han treballat en equip aquests mesos han lliurat les àudio-guies al Museu de Sant Cugat en un acte on també ha estat present el Servei d’educació de l’Ajuntament, impulsors del projecte juntament amb el Centre de Recursos Pedagògics del Departament d’Educació de la Generalitat.

Si et vols descarregar el fulleto per accedir a l’audio guia, clica aqui