Recital de Poemes 4t

Aquest curs, els alumnes de 4t hem fet un recital de poemes nadalencs basant-nos amb els poemes de l’autora Montse Ginesta.

Cada nen/a, individualment o en petit grup, s’ha preparat un poema per recitar davant del grup-classe. Però, un cop vist el resultat, hem decidit passar per totes les aules de l’escola. L’Aitana, el Sergio i l’Àneu han estat els presentadors.

Ens ho hem passat molt bé preparant i realitzant aquest treball i estem molt contents de la resposta rebuda per part de tots els nostres companys/es.

A continuació, podeu veure un vídeo del recital que vam fer davant dels nens i nenes de  P-4 i P-5.

Esperem que us agradi!!!!