Consell escolar

• Mireia Castanyer Sabartés
  • Judit Casas Álvarez
Representant de l´AFA: Eva Álvarez Tejero
Representants de pares i mares d’alumnes:

• Núria Rovira Girabal
  • Lorena Domínguez Pons
  • Jordi Rotllan Tomàs
  • Laura Lana Molina
Secretària: Montserrat Balaguer Espelt

Acords presos en consell escolarCurs 23-24

Consell escolar nº 1                                                                                                                     23 d’octubre de 2023

-Compartir la graella del pla de manteniment i renovació de l’escola amb l’AFA i fer una reunió abans de Nadal escola, Ajuntament i AFA per tenir en compte les tasques a realitzar periòdicament i incloure-les a les partides del nou pressupost.

-Reenviar les informacions de l’AFA a les famílies a través de l’aplicació per part de l’equip digital de l’escola.

-Fer la petició, per part de l’AFA, a un grup de gent gran del poble si volen formar part de la comissió ambiental per col·laborar en la gestió de l’hort de l’escola.

-Informar dels aspectes més rellevants de la memòria del curs 22-23.

-Aprovar la PGA del curs 23-24.

-Aprovar la modificació del pressupost per l’assignació extraordinària de llibres de text, llicències digitals i material didàctic.

-Que l’ajuntament assumeixi la gestió del menjador escolar el curs 24-25.

Consell escolar nº 2                                                                                                                        11 de desembre de 2023

-Aprovar la modificació de la PGA.

-Aprovar la modificació del pressupost pels ingressos de famílies per material i pels ingressos de famílies per sortides.

-Celebrar la festa del Carnaval a l’escola del 14 al 21 de febrer per un canvi de calendari proposat des de l’Ajuntament.