CONCERT DE NADAL 2019

El divendres 20 de desembre es va portar a terme el tradicional concert de Nadal a l’església de Bagà. Van participar-hi tots els nens i nenes de l’escola i les famílies van venir a veure l’actuació.

Cada classe va cantar una o més cançons i els alumnes d’educació infantil fins a 3r van recitar un poema. Els nens/es de 6è, com cada any, van ser els presentadors/es.

El concert va ser un èxit i durant una hora aproximadament es va poder gaudir de cançons i nadales molt boniques i apropiades per aquestes dates.

Donem les gràcies als alumnes, als mestres i a les famílies per fer-ho possible!

A continuació, clicant la imatge veureu les fotografies d’aquest dia tan especial.